Regulamin

Regulamin Serwisu internetowego MIMET.PL

 

Obowiązuje od 17-05-2021r.

 

  • 1

Postanowienia wstępne

 

  1. Serwis internetowy mimet.pl, dostępny pod adresem internetowym https://mimet.pl, prowadzony jest przez Jana Miszczaka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MIMET Jan Miszczak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 821-176-59-10.
  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, Klientów jak i do osób korzystających ze Serwisu i określa zasady korzystania ze Serwisu       internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na       odległość za pośrednictwem Serwisu.
  • 2

Definicje

 

  1. Konsument – Zgodnie z 38a. Kodeksu Cywilnego osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej lub też osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  1. Sprzedawca – osoba prawna MIMET Jan Miszczak, dostępny pod adresem internetowym https://mimet.pl, prowadzony jest przez Krzysztofa Miszczaka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą MIMET Jan Miszczak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 821-176-59-10.
  1. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu.
  2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Serwisu.
  3. Serwis – Serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://mimet.pl
  4. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia w Serwisie, zamówienie złożone poprzez strzyknę e-mail bądź zamówienie złożone telefonicznie i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi lub Usług ze Sprzedawcą.
  7. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Usług do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  8. Koszyk – element oprogramowania Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia
  9. Usługa – dostępna w Serwisie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  10. Produkt/towar – dostępna w serwisie rzecz będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Usługi zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Serwisu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech produktu – umowę o sprzedaży produktu i umowę o dzieło mającą zobligować do wykonania przez Sprzedawcę produktu według wskazań i potrzeb Klienta.
  12. ADRES/Y E-MAIL: odpowiednio adresy poczty elektronicznej służące do dokonywania zawiadomień i składania oświadczeń woli, za wyjątkiem przypadków gdy niniejszy Regulamin przewiduje formę pisemną: dla Klienta – adres wskazany w formularzu zamówienia; dla Sprzedającego – mimet@mimet.eu
  13. BOK– Biuro Obsługi Klienta dostępne pod adresem mailowym: mimet@mimet.eu oraz przez formularz kontaktowy z urządzenia podłączonego do sieci Internet pod adresem https://www.mimet.pl.
  14. Dane osobowe– zgromadzone w ramach formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Serwisu pod linkiem https://mimet.pl informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, przetwarzane przez Sprzedającego w celu prawidłowego realizowania świadczeń oraz innych celach operacyjnych i marketingowych, do których ma dostęp poza Administratorem wyłącznie osoba, której dane dotyczą.
  15. Dzień roboczy– jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  16. Formularz kontaktowy– formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
  17. Kodeks cywilny– ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  18. Newsletter– Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o nowościach i promocjach w Serwisie Internetowym.
  19. Prawo autorskie– ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83 ze zm.)
  20. RODO– Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119).
  21. Serwis, Serwis internetowy– Serwis internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: https://mimet.pl
  22. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego zgodnie z Regulaminem.
  23. Ustawa o prawach konsumenta, ustawa– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
  24. Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Usług dostępnych w Serwisie internetowym.

 

  • 3

Kontakt ze Serwisem

 

  • Adres Sprzedawcy: Polaki 19a, 08-130 Kotuń
  • Adres e-mail Sprzedawcy: mimet@mimet.eu
  • Numer telefonu Sprzedawcy: +48 606 920 073
  • Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  • Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9 – 17

 

  • 4

Wymagania techniczne

 

Do korzystania ze Serwisu, w tym przeglądania zawartości Serwisu oraz składania zamówień na Usługi, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Opera, Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer i pokrewnych
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies.

 

  • 5

Usługi elektroniczne w Serwisie internetowym

  1. Korzystać ze Serwisu Internetowego na warunkach wskazanych w Regulaminie może każdy Klient.                                                               Klient może korzystać w Serwisie Internetowym z następujących Usług Elektronicznych:                                                                                        2.1 Formularz Kontaktowy,  2.2 Newsletter.

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

  1. Korzystanie z Formularza Kontaktowego jest nieodpłatne. 2. Korzystanie z Formularza Kontaktowego możliwe jest po wypełnieniu formularza kontaktowego i kliknięciu po wypełnieniu formularza kontaktowego pola „Wyślij” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W formularzu niezbędne jest podanie przez usługobiorcę następujących danych: nazwa, adres poczty elektronicznej                                                                   3. Usługa elektroniczna Formularz Kontaktowy ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą wysłania prośby o kontakt za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania z Formularza Kontaktowego przez Usługobiorcę.

 NEWSLETTER

1. Korzystanie z Newslettera jest nieodpłatne.

2.Zapisanie się na Newsletter jest możliwe poprzez wypełnienie odpowiedniego okna a następnie checkbox w tracie użytkowania strony Serwisu bądź Konta, wysyłania prośby o kontakt w ramach Formularza Kontaktowego lub przebywania na stronie mimet.pl

3.Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mimet@mimet.eu lub też pisemnie na adres: MIMET Jan Miszczak, Polaki 19a, 08-130 Kotuń

 

  • 6

Informacje ogólne

 

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie zawartości Serwisu jest bezpłatne. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w Serwisie możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  3. Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek 23% VAT).

 

  • 7

Zasady składania Zamówienia

 

Klient może zamówić Usługi oferowane w mimet.pl przez dwadzieścia cztery godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej https://mimet.pl

Aby złożyć zamówienie, Klient musi:

– wybrać produkt za pomocą opcji „DODAJ DO KOSZYKA”,

– wybrać polecenie „ZAMAWIAM”

– dokonać płatności przelewem bankowym na konto Sprzedawcy.

 

Dodatkowo Sprzedawca dopuszcza składanie zamówień poprzez adres e-mail: mimet@mimet.eu

 

jak też telefonicznie za pośrednictwem numer telefonu: +48 606 920 073.

 

  • 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

 

  1. Klient może skorzystać z następujących metod odbioru zamówionej Usługi :

 

  • Odbiór osobisty
  • Przesyłka kurierska po wcześniejszej konsultacji ze Sprzedawcą

 

Ze względu na specyfikę sprzedawanych przez Sprzedawcę towarów Sprzedawca nie jest w stanie dokładnie określić ewentualnych kosztów transportu. Koszt transportu będzie ustalany indywidualnie z każdym Klientem, który wyrazi wolę organizacji transportu przez Sprzedawcę.

 

Odbiór osobisty zamówienia będzie możliwy pod adresem: Polaki 19a, 08-130 Kotuń

 

  1. Szczegółowe informacje na temat metod płatności:

 

  • Przelew bankowy na konto Sprzedawcy

 

 Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A.

 Nr konta Sprzedawcy: 24 1050 1894 1000 0023 1380 5992

 

Faktury VAT

 

Sprzedawca do każdego zakupu wystawia fakturę VAT w formie elektronicznej w formacie PDF. Klient dokonując zakupu zgadza się, na wystawienie faktury za zakupiony przedmiot w formacie elektronicznym PDF bez podpisu. Faktura zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta podczas dokonywania zakupu i przesłana po potwierdzeniu dokonania płatności za przedmiot przez Klienta.

 

Na specjalne życzenie Klienta serwis mimet.pl może wystawić „papierową” wersję faktury VAT, w tym celu Klient zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.

 

  • 9

Wykonanie umowy sprzedaży

 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie internetowym, za pomocą poczty elektronicznej bądź telefonicznie zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Klient obowiązany jest do dokonania płatności za pomocą przelewu bankowego na konto Sprzedawcy przy składaniu zamówienia – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

 

Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie otrzymania przez mimet.pl potwierdzenia z firmy pośredniczącej w przekazywaniu płatności bądź banku informacji o dokonaniu płatności.

 

Jeśli zrealizowanie zamówienia nie jest możliwe bądź realizacja zamówienia może się opóźnić, mimet.pl poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta w czasie składania zamówienia. W przypadku opłacenia przez Klienta zamówienia, którego zrealizowanie nie jest możliwe, mimet.pl dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy, z którego wpłata nastąpiła.

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Z reguły termin realizacji zamówienia wynosi 21 dni roboczych.

 

  1. Sprzedawca dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji zamówienia, w tym

    celu  Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą, aby ustalić czas realizacji

    zamówienia.

 

  • 10

Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, a więc przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierający umowy (w tym umowy sprzedaży w sklepach internetowych) nieposiadające dla nich charakteru zawodowego mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
  3. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi (Osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą) lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  4. Konsument (Osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą) może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta (Osoby fizyczne

          prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą) drogą elektroniczną,

          Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi (Osobie fizycznej

          prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą) na podany przez

          Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o

          odstąpieniu od Umowy.

  1. Skutki odstąpienia od Umowy:
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca ze względu na charakter sprzedawanych przedmiotów nie zwraca Konsumentowi (Osobie fizycznej prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą) kosztów transportu zwrotnego za zwracany przedmiot.
  4. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta (Osobę fizyczną prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą) użyte w pierwotnej transakcji tj. za pomocą zwrotnego przelewu bankowego od Sprzedawcy na numer konta bankowego, z którego Klient dokonał płatności.
  5. Konsument (Osoba fizyczna prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą) odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 

Przepisy prawne dotyczące przypadków braku możliwości odstąpienia od umowy

 

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje            Konsumentowi (Osobie fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność            gospodarczą) w odniesieniu do Umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.

 

Mimet.pl pragnie również nadmienić, że ze względu na specyfikę towarów sprzedawanych przez Sprzedawcę, prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku gdy:

 

  1. Zamówiony przez Klienta towar jest wykonany według specyfikacji Klienta i nie jest towarem standardowym sprzedawanym przez Sprzedawcę.

 

  1. Sprzedawca na wyraźną prośbę Klienta dokonuje modyfikacji standardowego towaru poprzez zmianę koloru przedmiotu, wycięcie otworów, dospawanie dodatkowych elementów bądź inne zmiany, które zmieniają cechy produktu     standardowego sprzedawanego przez Sprzedawcę.

 

  1. Klient ma prawo do zmian rozwiązań konstrukcyjnych mających na celu ulepszenie i unowocześnienie produktu. W tej gestii powinien skontaktować się ze Sprzedawcą, w celu ustalenia szczegółów.

 

  • 11

Reklamacja i gwarancja

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  4. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma

     prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie       

     cywilnym. Osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność  

     gospodarczą, a więc przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i

     Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierający umowy (w tym

     umowy sprzedaży w sklepach internetowych) nieposiadające dla nich  

     charakteru zawodowego mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14

     dni w innym wypadku strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w            

           niniejszym  Regulaminie adresy Sprzedawcy.

  1. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie            

           później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się,            

           że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

  1. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy dostarczy na

           adres: Mimet Krzysztof Miszczak, Polaki 19a, 08-130 Kotuń

 

  • 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

 i dochodzenia roszczeń

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

  • 13

Dane osobowe w Serwisie internetowym

 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Serwisu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Serwisu internetowego mogą być:
  4. W przypadku Klienta, który korzysta w Serwisie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  5. W przypadku Klienta, który korzysta w Serwisie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Serwisie internetowym.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

  • 14

Prawa autorskie

  1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu internetowego jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, zdjęć, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną Prawa Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Serwisowi internetowemu obejmuje wszystkie formy ich wyrażenia. 2. Znaki handlowe Sprzedawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

  • 15

Postanowienia końcowe

 

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca Usług zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca Usług poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.plropa.pl/consumers/odr/.